Закінчив Київський державний інститут театрального мистецтва ім. І. К. Карпенка-Карого (нині – Київський національний університет театру, кіно і телебачення ім. І. К. Карпенка-Карого). Захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства на тему: «Експресіонізм в контексті видової специфіки мистецтв» (2002).
Працював режисером-постановником на Національній кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка, обіймав керівні посади в Київській міській державній адміністрації та Міністерстві культури і мистецтв України. Зокрема, в 2003–2005 роках працював заступником міністра культури і мистецтв України, від 2006 до 2013 – заступником міністра культури і туризму України, в 2013–2014 роках – першим заступником міністра культури України. Опікувався питаннями формування державної політики у сферах культури, мистецтв, освіти, міжнародного культурного співробітництва.
Нагороди:
Почесна нагорода ” За заслуги перед польською культурою” (Польща, 2005); «Орден Честі» (Грузія, 2008); Орден «Золотий Хрест Заслуги» (Польща, 2014); Орден «Зірка Італії» та звання «Кавалер» (Італія, 2014).
Основні наукові праці:
Кохан Т. Г. Експресіонізм в контексті видової специфіки мистецтва: автореф. дис… канд. мистецтвознавства: 17.00.01; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. К., 2002. 19 с.
Кохан Т. Г. Кінематограф у контексті культурного простору ХХ століття: монографія. Київ : Ін-т культурології НАМ України, 2017. 303 с. Бібліогр.: с. 282-303. 200 прим. ISBN 978-966-2241-45-7
Кохан Т. Персоналізована історія європейського кіномистецтва: потенціал культурологічного аналізу: монографія. К.: Ін-т культурології НАМ України, 2021. 320 с. ISBN 978-966-2241-61-7
Кохан Т. Г. “Читець”: від Бернхарда Шлінка до Стівена Делдрі. Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. 2012. Вип. 36. С. 246-257. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2012_36_23
Кохан Т. Г. Кінопростір Джузеппе Торнаторе: динаміка художніх пошуків. Культурологічна думка. 2015. № 8. С. 85-90. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2015_8_14
Кохан Т. Г. Живопис як стимул сюжетотворення: кінематографічний досвід кінця ХХ — початку ХХІ ст. Культурологічна думка. 2016. № 9. С. 79-84. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2016_9_14
Кохан Т. Г. Проблема “авторського кіно”: від класичного досвіду до сучасних пошуків. Культурологічна думка. 2017. № 11. С. 60-67. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2017_11_8
Кохан Т. Г. Міфічні сюжети: досвід кіноінтерпретації. Культурологічна думка. 2018. № 14. С. 44-51. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2018_14_6
Кохан Т. Г. Кінознавча модель Жіля Дельоза: досвід культурологічного аналізу. Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія. 2019. Вип. 17. С. 31-38. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2019_17_6
Кохан Т. Г. Кінопроцес як приклад колективної творчості: від діалогізму та спілкування до самовияву. Культурологічна думка. 2019. № 16. С. 63-71. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2019_16_8
Кохан Т. Г. Культурологічні орієнтири сучасного українського кінознавства. Українські культурологічні студії. 2020. № 1. С. 18-22. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrks_2020_1_6