Функції:
Контроль за справністю устаткування (ліфтів, висвітлення, систем опалення, вентиляції й ін.).
Оформлення документів, необхідних для укладання угод на придбання устаткування, оргтехніки, меблів, господарських товарів, організація їхнього постачання, прийому й обліку.
Забезпечення структурних підрозділів канцелярським приладдям, устаткуванням, оргтехнікою, меблями, господарськими товарами, ведення обліку їхньої витрати і складання встановленої звітності.
Забезпечення збереженості меблів, господарського інвентарю, засобів механізації інженерної й управлінської праці, уживання заходів по їхньому відновленню і ремонту у випадках поломок чи ушкодження.
Оформлення документів на технічне обслуговування і ремонт оргтехніки й устаткування
Матеріально-технічне обслуговування нарад, конференцій, семінарів та інших заходів.
Організація прийому, реєстрації і необхідного обслуговування осіб, що прибули у службові відрядження.
Складання розрахунків по господарському, соціально-побутовому і матеріально-технічному обслуговуванню підприємства.
Забезпечення раціонального використання виділених фінансових коштів.