Культурне підприємництво: історії, практика, методологія дослідження
Матеріали круглого столу
Матеріали підготовлено на основі доповідей, представлених під час роботи круглого столу, організованого на виконання теми ФНД “Креативний потенціал економіки культури: культурологічний вимір” (2022-2025 рр.). Матеріали включено до збірника матеріалів наукових комунікативних заходів Інституту культурології НАМ України (IV кв. 2024 р. – І півріччя 2025 р.).
Оргкомітет:
Ганна ЧМІЛЬ — директорка Інституту культурології НАМ України, академікиня НАМ України, докторка філософських наук, професорка;
Олена БЕРЕГОВА — заступниця директора з наукової роботи Інституту культурології НАМ України, докторка мистецтвознавства, професорка;
Інна КУЗНЄЦОВА — вчена секретар Інституту культурології НАМ України, докторка філософії (PhD, філософія), с. н. с., доцентка, заслужена працівниця культури України;
Олександра ОЛІЙНИК — завідувачка відділу теорії та історії культури Інституту культурології НАМ України, кандидатка культурології; керівниця ФНД «Креативний ресурс економіки культури: культурологічний вимір» (2022-2025 рр.).
ЗМІСТ
Частина 1. Круглий стіл “Культурне підприємництво: історії, практика, методологія дослідження”
Берегова Олена Українські оперні антрепризи ХХІ століття: забутий досвід чи новий тренд у розвитку оперного мистецтва?
Velychko Valentyn, Luo Xiao “Pilgrimage. Dunhuang” Project As a Case of Regional Culture Cluster
Демещенко Віолета Збитки культурної інфраструктури України та регіонів під час повномасштабного вторгнення РФ
Демчук Руслана Етичні проблеми підприємницьких практик у сфері “чорного туризму”
Міщенко Марина Підприємництво і охорона культурної спадщини: пошук спільних шляхів розвитку в сучасній Україні
Олійник Олександра Культурне підприємництво в історії економіки України
Остафійчук Інна Культурне підприємництво в Україні в сфері створення культурного продукту
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.15112665
![]() |
Культурне підприємництво: історії, практика, методологія дослідження (PDF) |