інститут культурології

національної академії мистецтв україни

Культурне підприємництво: історії, практика, методологія дослідження. Матеріали круглого столу
Культурне підприємництво: історії, практика, методологія дослідження

 

Матеріали круглого столу

 

 

Матеріали підготовлено на основі доповідей, представлених під час роботи круглого столу, організованого на виконання теми ФНД “Креативний потенціал економіки культури: культурологічний вимір” (2022-2025 рр.). Матеріали включено до збірника матеріалів наукових комунікативних заходів Інституту культурології НАМ України (IV кв. 2024 р. – І півріччя 2025 р.).

 

 

Оргкомітет:

Ганна ЧМІЛЬ — директорка Інституту культурології НАМ України, академікиня НАМ України, докторка філософських наук, професорка;
Олена БЕРЕГОВА — заступниця директора з наукової роботи Інституту культурології НАМ України, докторка мистецтвознавства, професорка;
Інна КУЗНЄЦОВА — вчена секретар Інституту культурології НАМ України, докторка філософії (PhD, філософія), с. н. с., доцентка, заслужена працівниця культури України;
Олександра ОЛІЙНИК — завідувачка відділу теорії та історії культури Інституту культурології НАМ України, кандидатка культурології; керівниця ФНД «Креативний ресурс економіки культури: культурологічний вимір» (2022-2025 рр.).

ЗМІСТ
Частина 1. Круглий стіл “Культурне підприємництво: історії, практика, методологія дослідження”

Берегова Олена  Українські оперні антрепризи ХХІ століття: забутий досвід чи новий тренд у розвитку оперного мистецтва?
Velychko Valentyn, Luo Xiao  “Pilgrimage. Dunhuang” Project As a Case of Regional Culture Cluster
Демещенко Віолета  Збитки культурної інфраструктури України та регіонів під час повномасштабного вторгнення РФ
Демчук Руслана  Етичні проблеми підприємницьких практик у сфері “чорного туризму”
Міщенко Марина  Підприємництво і охорона культурної спадщини: пошук спільних шляхів розвитку в сучасній Україні
Олійник Олександра  Культурне підприємництво в історії економіки України
Остафійчук Інна  Культурне підприємництво в Україні в сфері створення культурного продукту

Частина 2. Лабораторія апробації

Воробйова Валерія  Роль культурної політики у відродженні міфологічних тем у сучасному культурному просторі України
Ковтун Мирослава  Суспільна роль сучасного музею. Музей як суспільний простір

 

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.15112665

Культурне підприємництво: історії, практика, методологія дослідження (PDF)